zondag 12 oktober 2014


Silly dream about Denzel

Facebookvrienden, Bloglezers en buitenlui: als jullie ooit een prijsvraagactie zien, waarbij de hoofdprijs een etentje in je eigen huis met Denzel Wahington is, meld het me, geef mij daar dan voor op of schrijf me met man en macht in. Met alleen al een kopje koffie ben ik ook dolblij. Desnoods. Wat een acteur! En wat een echt mooie, charmante man!

Maar als ik dan toch ook eens iets buitensporigs mag dromen, doe dan maar een tête à tête aan tafel. Mocht het uitlopen, dat etentje, of uit de hand lopen wat betreft de heerlijke wijnen die ik hem zou voorzetten, dan weet ik het wel.

Je zult maar net als Julia Roberts in The Pelican Brief in de gelegenheid zijn hem te vragen: “Would you mind sleeping om my sofa? I know it sounds silly, but…”
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten